Haber

SADAT, Kılıçdaroğlu Reklamından Memnun: “1500 TL’ye İyi PR”

Seçim güvenliğini tehdit ettiği öne sürülen SADAT’ın yöneticisi, CHP lideri Kılıçdaroğlu’nun TV100’deki programına verdiği reklamın bilinçli bir çaba olduğunu söyledi.

Uluslararası Savunma Danışmanlık Şirketi (SADAT) CEO’su Melih Tanrıverdi, Kılıçdaroğlu’nun TV100’de yayınlandığı sırada verilen reklamı savundu.

Tanrıverdi, “Reklam departmanımız 1.500 TL’lik reklam vererek bu reytingi iyi bir PR çalışmasına dönüştürdü. Tebrikler. Aslında ben Halk TV mi Tele 1 mi istemiştim ama Kılıçdaroğlu reytingleri düşük olduğu için TV 100’ü tercih etti.”

Tanrıverdi şöyle devam etti: Etkili reklam için Halk TV veya Tele 1’i planlıyorduk. Hafta ortasında CHP’li bir hanım Kılıçdaroğlu’nun Dündar’la yapacağı programın cumartesi günü yayınlanacağını haber verince kanal planlamamızı değiştirmek zorunda kaldık. Bazen evdeki hesapla piyasadaki hesap uyuşmuyor… Değil mi Kılıçdaroğlu.’

Tanrıverdi, söz konusu olayın planlı olduğunu söylerken, TV100 zamanlamanın reklam departmanının ‘siyasi cehaletinden’ kaynaklandığını savundu.

Kurum duyurusunda, ‘ Reklam Genel Müdürü ve yazı işleri müdürünün çıktıları verildi. Böyle bir olayın tekrarlanmaması için her türlü önlem alınmıştır. Üzgünüz’ sözlerini kullandı.

Öte yandan organize hata örgütünün başı Alaattin Çakıcı ile SADAT’ın reklamını yapan TV100’ün işvereni Necat Gülseven’in ‘arkadaş’ olduğu belirtiliyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu